Szczepimy się !!! https://edukacja.um.warszawa.pl/szczepimy-w-szkole-
Procedura zgłoszenia na szczepienie wygląda następująco:
1. rodzice zgłaszają chęć zaszczepienia dziecka poprzez wypełnienie deklaracji chęci zaszczepienia, dokument przekazują do szkoły (do wychowawcy lub sekretariatu szkoły); procedura wygląda identycznie w przypadku rodziny dziecka i pracowników szkoły;
2. szczepienie odbywa się bezpośrednio w punkcie szczepień;
3. zadaniem dyrektora jest zorganizowanie wyjścia do punktu szczepień, w tym m.in. zapewnienie opieki uczniom podczas szczepienia (opiekę sprawują wyznaczeni przez dyrektora nauczyciele);
4. szkoła w celu ustalenia terminu szczepienia i w sprawach organizacyjnych kontaktuje się z dotychczasowym koordynatorem wyznaczonym przez podmioty lecznicze – wykaz w załączeniu; przekazuje informację o liczbie osób deklarujących udział w szczepieniu (w tym członków rodziny ucznia lub pracownika szkoły);
5. dyrektor szkoły wskazuje osobę ze szkoły do szybkiego kontaktu z punktem szczepień;
6. dyrektor lub wyznaczona osoba weryfikuje w dniu szczepienia, czy uczniowie, których rodzice złożyli deklaracje dotyczące udziału dziecka w szczepieniu, posiadają kwestionariusze.
Szczepienia uczniów w wieku 12-18 lat – deklaracja na szczepienia